Жетістіктеріміз - КГУ "Общеобразовательная школа №150 им.М.Хамраева http://150.alschool.kz/ ru Жетістіктеріміз - КГУ "Общеобразовательная школа №150 им.М.Хамраева DataLife Engine «Сергектік» эстафеталық жарысы http://150.alschool.kz/main/1628-sergektk-jestafetaly-zharysy.html http://150.alschool.kz/main/1628-sergektk-jestafetaly-zharysy.html Қазақстан Республикасы 25 қазан Ренспублика күніне орай білім қызметкерлері арасында «Сергектік» эстафеталық жарысы өткізілді. Жарысқа 1. І аймақтан - №26 мектеп командасы;
2. ІІ аймақтан - №41 мектеп командасы;
3. ІІІ аймақтан - №150 мектеп командасы;
4. ІV аймақтан - №152 мектеп командасы;
5. V аймақтан - №164 мектеп командасы;
6. VІ аймақтан - №169 мектеп - лицей командасы.
7. VІІ аймақтан - №210 мектеп командалары қатысып,өз ара бәсекеге түсті.
Бұл іс-шара бұқаралық ақпараттар қызметтерінде жарияланды. Түсірілімнің мақсаты: бұқаралық спорттың дамуына атсалысу,ұлттық ойындарды дәріптеу, жастарды спортқа қызықтыру.[media=4AnW8a8QcKLXKU1UY7neWPYPupYN35XJdRTnSf525nFVQ4oYnF8BSVrGRT1hKzPusP5PS7pJzkDbBZoosSydENe9CUjhCMX]

]]>
Қазақстан Республикасы 25 қазан Ренспублика күніне орай білім қызметкерлері арасында «Сергектік» эстафеталық жарысы өткізілді. Жарысқа 1. І аймақтан - №26 мектеп командасы;
2. ІІ аймақтан - №41 мектеп командасы;
3. ІІІ аймақтан - №150 мектеп командасы;
4. ІV аймақтан - №152 мектеп командасы;
5. V аймақтан - №164 мектеп командасы;
6. VІ аймақтан - №169 мектеп - лицей командасы.
7. VІІ аймақтан - №210 мектеп командалары қатысып,өз ара бәсекеге түсті.
Бұл іс-шара бұқаралық ақпараттар қызметтерінде жарияланды. Түсірілімнің мақсаты: бұқаралық спорттың дамуына атсалысу,ұлттық ойындарды дәріптеу, жастарды спортқа қызықтыру.

[media=4AnW8a8QcKLXKU1UY7neWPYPupYN35XJdRTnSf525nFVQ4oYnF8BSVrGRT1hKzPusP5PS7pJzkDbBZoosSydENe9CUjhCMX]

]]>
admin Fri, 03 Nov 2023 10:11:08 +0600
"Балалардың құқықтарын қорғау" бойынша түсіндіру жұмыстары http://150.alschool.kz/main/1278-balalardy-ytaryn-orau-bojynsha-tsndru-zhmystary.html http://150.alschool.kz/main/1278-balalardy-ytaryn-orau-bojynsha-tsndru-zhmystary.html М.Хамраев атындағы 150 ЖББ мектепте 16.09.2022ж күні мектептің жоғарғы сынып оқушыларынан құралған «Өзін-өзі басқаратын оқушылар” ұйымымен жиналыс.

]]>
М.Хамраев атындағы 150 ЖББ мектепте 16.09.2022ж күні мектептің жоғарғы сынып оқушыларынан құралған «Өзін-өзі басқаратын оқушылар” ұйымымен жиналыс өткізілді. Жиналыс барысында оқушылар ұйымның міндеттері, мақсаттары және принциптерімен танысты. Мектеп парламентінің алға қойған жоспарлары талқыланды.  

]]>
admin Fri, 21 Oct 2022 12:00:24 +0600
Буллинг,кибербуллинг дегеніміз не? http://150.alschool.kz/main/1298-bullingkiberbulling-degenmz-ne.html http://150.alschool.kz/main/1298-bullingkiberbulling-degenmz-ne.html

Мектеп психологы Айтахунова Д.Е. мектеп оқушыларына «Буллинг,кибербуллинг дегеніміз не?», «Егер сен буллингке немесе киббербуллингке тап болсаң не істеу керек?», «Неліктен адамдар бұлай істейді?»,  «Егер басқа адамдар осы жағдайға ұшыраса ше?» деген сұрақтарға жауап ретінде түсіндіріп кетті. Кибербулл  инг-адамды интернетте,мысалы әлеуметтік желілерде қорлау немесе құдалау. Буллингқа психологиялық қысым көрсету немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені кемсітуі қорлауы жатады. Кез келген адамның буллинг, кибербуллингке  ұшырауы мүмкін екендігі және осындай жағдайға ұшырап жатса бұған оқушының  кінәсі  емес екендігі тұралы ескертілді. Дегенмен, оқушыларға қауіпсіздігін сақтау және көмек сұраудан қорықпау - бұл әлсіздік емес екендігі туралы  оқушылармен түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

]]>
Мектеп психологы Айтахунова Д.Е. мектеп оқушыларына «Буллинг,кибербуллинг дегеніміз не?», «Егер сен буллингке немесе киббербуллингке тап болсаң не істеу керек?», «Неліктен адамдар бұлай істейді?»,  «Егер басқа адамдар осы жағдайға ұшыраса ше?» деген сұрақтарға жауап ретінде түсіндіріп кетті. Кибербуллинг-адамды интернетте,мысалы әлеуметтік желілерде қорлау немесе құдалау. Буллингқа психологиялық қысым көрсету немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені кемсітуі қорлауы жатады. Кез келген адамның буллинг, кибербуллингке  ұшырауы мүмкін екендігі және осындай жағдайға ұшырап жатса бұған оқушының  кінәсі  емес екендігі тұралы ескертілді. Дегенмен, оқушыларға қауіпсіздігін сақтау және көмек сұраудан қорықпау - бұл әлсіздік емес екендігі туралы  оқушылармен түсіндірме жұмыстары жүргізілді.

 

]]>
admin Wed, 12 Oct 2022 17:23:24 +0600
"Менің құқығым және өзгенің құқығы" түсіндірме жұмыстары http://150.alschool.kz/main/1292-men-yym-zhne-zgen-yy-tsndrme-zhmystary.html http://150.alschool.kz/main/1292-men-yym-zhne-zgen-yy-tsndrme-zhmystary.html М.Хамраев атындағы 150 ЖББ мектеп психологы Айтахунова Д.Е. мектеп оқушыларымен «Менің құқығым және өзгенің құқығы» тақырыбында түсіндірме жұмыстарын жүргізді. Оқушыларға бала құқықтары, оларды сақтау, өз құқықтары мен міндеттері туралы түсінік берілді. Әр адам өз пікірін айтуға құқылы екенін түсіндірді.Оқушыларды өз құқықтарын қорғай білуге үйретті. Мақсаты:Оқушылардың адам құқығы,оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігін кеңейту,әрбір адам өз құқығын біліп, өзгенің құқығын бұзбауға үйрету.  

]]>
М.Хамраев атындағы 150 ЖББ мектеп психологы Айтахунова Д.Е. мектеп оқушыларымен «Менің құқығым және өзгенің құқығы» тақырыбында түсіндірме жұмыстарын жүргізді. Оқушыларға бала құқықтары, оларды сақтау, өз құқықтары мен міндеттері туралы түсінік берілді. Әр адам өз пікірін айтуға құқылы екенін түсіндірді.Оқушыларды өз құқықтарын қорғай білуге үйретті. Мақсаты:Оқушылардың адам құқығы,оның ішінде бала құқығы жөнінде түсінігін кеңейту,әрбір адам өз құқығын біліп, өзгенің құқығын бұзбауға үйрету.
 

]]>
admin Fri, 07 Oct 2022 12:21:56 +0600
"Менің сүйікті сабағым" атты тренинг өткізді http://150.alschool.kz/main/1166-men-sjkt-sabaym-atty-trening-tkzd.html http://150.alschool.kz/main/1166-men-sjkt-sabaym-atty-trening-tkzd.html  

]]>
М.Хамраев атындағы №150 жалпы білім беретін мектеп психологы Айтахунова Д. Е 5-сынып оқушыларымен "Менің сүйікті сабағым" атты тренинг өткізді.

]]>
admin Sat, 12 Feb 2022 15:58:38 +0600
Менің мамандығым"атты тренингін жүргізді http://150.alschool.kz/main/1147-men-mamandyymatty-treningn-zhrgzd.html http://150.alschool.kz/main/1147-men-mamandyymatty-treningn-zhrgzd.html  

]]>
М.Хамраев атындағы №150 ЖББ мектепте мектеп психологы 11-сынып оқушыларымен "Менің мамандығым"атты тренингін жүргізді.

]]>
admin Wed, 02 Feb 2022 08:27:32 +0600
«Өзін өзі тану-Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы» атты дәстүрлі өзін-өзі тану пәнінің онкүндігінің ашылуы болып өтті. http://150.alschool.kz/main/1146-zn-z-tanu-sjspenshlk-pen-shyarmashyly-pedagogikasy-atty-dstrl-zn-z-tanu-pnn-onkndgn-ashyluy-bolyp-tt.html http://150.alschool.kz/main/1146-zn-z-tanu-sjspenshlk-pen-shyarmashyly-pedagogikasy-atty-dstrl-zn-z-tanu-pnn-onkndgn-ashyluy-bolyp-tt.html  

]]>
Мурат Хамраев атындағы №150 жалпы білім беретін мектепте 01-ақпан күні «Өзін өзі тану-Сүйіспеншілік пен Шығармашылық педагогикасы» атты дәстүрлі өзін-өзі тану пәнінің онкүндігінің ашылуы болып өтті.Лездеме салтанатты түрде ашылды. Өзін-өзі тану пәні мұғалімдері ортаға шығып онкүндіктің жұмыс жоспарымен таныстырды. Мақсаты: шығармашылық аясында оқушыларға махаббат,бақыттың құндылық ретіндегі мағынасы және мейірімді адам қасиеті мен өзара көмек әрекеттері туралы түсінік беріп, қамқорлық жасау, көмек көрсетудағдыларын дамыта отыра рухани адамгершілік қағидаларын өз бақыты үшін дұрысқолдана білуге, өмірді бағалай білуге тәрбиелеу.

]]>
admin Tue, 01 Feb 2022 08:25:05 +0600
Қыздар жиналысы болып өтті http://150.alschool.kz/main/1044-yzdar-zhinalysy-bolyp-tt.html http://150.alschool.kz/main/1044-yzdar-zhinalysy-bolyp-tt.html  

]]>
Бүгін 15 қараша күні мектеп психологы Исмаилова З. Н. "Көйлекті жаңадан, намысты жастайынан сақтай біл" тақырыбында 8-11 сынып оқушы қыздары арасында жыныстық тиіспеушіліктің алдын алу мақсатында жиналыс өткізді. Жиналыста қыздардың тәртібі, намысы, абыройы және қыздардға тән қылықтар мен іс-әрекеттер жайлы түсінік беріп, қыз балаға өзін қорғау жайлы кеңестер берді. Оқушы қыздармен кері байланыс ретінде нақыл сөздерді талдады.

]]>
admin Mon, 15 Nov 2021 10:31:52 +0600
«Дженга» ойыны http://150.alschool.kz/main/1018-igra-dzhenga.html http://150.alschool.kz/main/1018-igra-dzhenga.html  

]]>
Дж. Мореноның социометрия әдісі арқылы анықталған сыныптағы оқушылардың қарым-қатынасындағы мәселелерді түзету мақсатында «Дженга» ойыны қолданылды. Ойын тәртібі арқылы оқушылар арасында бір-бірін тыңдауға, күтуге, сабырлыққа және шыдамдылыққа дағды қалыптастыруға көмектеседі.
Игра «Дженга» использовалась для исправления проблем во взаимоотношениях учеников в классе, выявленных методом социометрии Дж. Морено. Игра помогает ученикам развивать навыки слушания, ожидания, терпения и настойчивости.

]]>
admin Tue, 26 Oct 2021 14:09:16 +0600
Мектеп психологы мұғалімімен нейрогимнастика. http://150.alschool.kz/main/1017-nejrogimnastika-s-shkolnym-pedagogom-psihologom.html http://150.alschool.kz/main/1017-nejrogimnastika-s-shkolnym-pedagogom-psihologom.html Мектеп психологы мұғалімімен нейрогимнастика.
Мектеп психологы мұғалімімен нейрогимнастика.
Қозғалыс дағдылары ми жұмысының, интеллектуалдық белсенділіктің, есте сақтаудың даму дәрежесінің көрінісі болып табылады. Ми гимнастикасы - бұл мидың тұтас дамуының дағдыларын арттыруға бағытталған қарапайым жаттығулар. Мидың жаттығулары ақыл-ой белсенділігін жақсартуға, жарты шарлардың жұмысын синхрондау және сөйлеу функцияларын қалпына келтіруге көмектеседі.
Нейрогимнастиканың оң әсері:
• жаңа ақпаратты қабылдау мен есте сақтауды жақсарту;
• жүйке жүйесінің жағдайын жақсарту;
• есте сақтауды, зейінді, сөйлеуді дамыту;
• мидың жасырын қабілеттерін ашу;
• мидың оң және сол жарты шарларының жұмысын синхрондау.
• Ойлау қабілетін дамыту.
• Дислексия мен дисграфияны жою

]]>
Мектеп психологы мұғалімімен нейрогимнастика.
Мектеп психологы мұғалімімен нейрогимнастика.
Қозғалыс дағдылары ми жұмысының, интеллектуалдық белсенділіктің, есте сақтаудың даму дәрежесінің көрінісі болып табылады. Ми гимнастикасы - бұл мидың тұтас дамуының дағдыларын арттыруға бағытталған қарапайым жаттығулар. Мидың жаттығулары ақыл-ой белсенділігін жақсартуға, жарты шарлардың жұмысын синхрондау және сөйлеу функцияларын қалпына келтіруге көмектеседі.
Нейрогимнастиканың оң әсері:
• жаңа ақпаратты қабылдау мен есте сақтауды жақсарту;
• жүйке жүйесінің жағдайын жақсарту;
• есте сақтауды, зейінді, сөйлеуді дамыту;
• мидың жасырын қабілеттерін ашу;
• мидың оң және сол жарты шарларының жұмысын синхрондау.
• Ойлау қабілетін дамыту.
• Дислексия мен дисграфияны жою

]]>
admin Mon, 25 Oct 2021 14:07:25 +0600